Tuesday 12 September 2017

Forex No Indikator Pris Action


Pris Åtgärd Indikator (PAIN) Pris Åtgärd Indikator (PAIN) ger mycket användbar information med endast dagens öppna, höga, låga och nära. Detta betalar ett enda värde som är ganska effektivt, bygger ideala gränsvärden och begränsningsscenarier i obligationsterminer. Produktionen har också visat sig vara fast vid tolkningen av det japanska ljusstickmönstret. Med hjälp av formeln: (CO) definieras Intra-Day Momentum, (CL) definierar senförsäljningstryck (LSP) och (CH) definierar senköpstryck (LBP) Detta ger ett enda värde som har bevisat sig genom att konstruera idealgränser och begränsa scenarier i obligationsterminer. Produktionen har också visat sig vara förenlig med tolkningen av japanska ljusstake mönster. Aktiekursen är under tryckförsäljning om Close är nära Low. Aktiekursen är under inköpspress, eller som de säger att tjurarna kör upp priset om Close är nära High. I slutändan kommer ett högt PAIN-värde med Close nära High att vara en utmärkt potential om de övergripande marknadsförhållandena är lyckliga. Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategy Välkommen till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi är helt baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prishandlingsstrategi sedan 2005. Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat som Forex-marknaden har kastat på Det. Och det är skönheten att handla en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserade strategier är låsta till de marknadsförutsättningar de skapades för. Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast, prisåtgärder gör att du kan hålla din handel enkel. Hålla din handel enkel Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att hålla handel enkelt. Jag är emot över komplicerad handel. Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare blir du som en näringsidkare. Ett av de viktigaste målen med min prishandlingsstrategi är att hålla mina kartor rena. Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden. Jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex. Att förpacka mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Handel utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv. Hur ser ett rent Forex-diagram ut här Here8217s en bild av min EURUSD 4-timmarsdiagram. Min rena och enkla Forex trading strategi Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset. Det är därför jag älskar min Forex trading strategi. Vissa handelsstrategier är en absolut röra för indikatorer. Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som sådan En rörig indikatorbaserad Forex-strategi Varför skulle du vilja handla så här Indikatorer som krävs för denna handelsstrategi Så att handla mitt Forex Trading Strategy Jag använder inga indikatorer. Jag brukar inte använda Forex-indikatorer eftersom jag tycker att uppgifterna är värdelösa, eftersom de försenar nuvarande pris. Om du vill vara i nuet och ta hand om vad som händer just nu måste du basera handeln på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action? Min Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar, vilket är gratis flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading plattform. Med detta sagt föredrar jag personligen att bara koncentrera mig på några valutapar på en gång. Jag tycker att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par på en gång. Jag handlar huvudsakligen EURUSD, USDCAD och AUDUSD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du kan inte hitta slumpmässiga hopp om inte det har varit några mycket oväntade nyheter, som är ganska sällsynta. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asian session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tillfällen. Price Action Trading fungerar bättre på längre tidsramar Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagdiagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att hitta och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys Primärt använder jag två former av Price Action Analysis: Support and Resistance lines. Ljusstake analys. Hur man anger transaktioner med hjälp av min Forex Trading Strategy På grund av den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorat sina kreditvärderingar mv, växlar valutor som de normalt skulle. Detta har lett till att jag bara handlar omkallelser. Jag letar efter starka omvända inställningar som bildas ovanpå mina support - och motståndsområden. När ett mönster bildar, som indikerar en omkastning, ställer jag in ett utlösningspris och går in i handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Handelsstrategins mål och stoppar mål: Mina mål är i genomsnitt 80 pips. Stoppar: Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Jag tillåter vanligtvis prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höjder och nedgångar. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga. Hur man justerar handelsstrategin kring nyhetsbrev Jag använder Forex Calendar från förexfaktor för att hålla reda på ekonomiska data. Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter med stor inverkan. Faktum är att genom handel via de flesta nyhetsmeddelanden slutar jag göra mer vinst8230 8230 Varför betalar banker och andra stora handelsinstitut miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska utgåvor. Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel sätter upp formulär före en viktig ekonomisk datafrisättning, kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner för frisläppandet. Om prishöjning säger att du är kort, är det vanligtvis en anledning. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket stora konsekvenser nyheter, här är en snabb lista: Tal från centralbanksledare eller politiker. Räntemeddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrades för en tid sedan till 8220Non-farm Employment Change8221-rapporten. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som G7- och G8-toppmötena. Det senaste G7-toppmötet i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel och tillåter dig att göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla Forex-valutapar. Fyra enkla sätt att bli bättre pris Handlingshandlare pris Åtgärd är en form av teknisk analys som fokuserar enbart på tidigare priser som har handlat på marknaden Denna artikel innehåller en enkel och komplex metod för nya handlare att börja lära prisåtgärder Denna studie kan främjas i live-sessionerna på DailyFX där analytiker och instruktörer förklarar prisåtgärder under reala marknadsförhållanden En av mina favoritfraser att använda i webinars är följande: lsquoPrice Action är min favoritindikator, eftersom itrsquos är den enda som aldrig kommer berätta för mig en lögn. rsquo Och det här är sant om än kanske lite lsquoopaquersquo för nya handlare eller ens upplevt handlare som havenrsquot hittat ännu undersökningen av prisåtgärder. Studien av prisåtgärder innebär att man läser förbi priser, att bygga ett tillvägagångssätt eller en plan för framtiden. Säkert de flesta handlare som slutar lsquomaking itrsquo som en näringsidkare kommer att hitta denna specifika studie av teknisk analys så småningom men itrsquos brukar bara efter flera besvikelser och misslyckade försök att bygga indikatorbaserade strategier som zig när marknaden faktiskt lsquozags. rsquo Så snälla tillåta Jag ska utarbeta mitt tidigare uttalande. Prisåtgärder kommer aldrig att ligga för oss, som handlare, för att det aldrig förklarar att vi ska berätta vad som kommer att hända, men det berättar bara om vad som hänt. Det finns en chasm av koppling mellan dessa två lokaler. Som näringsidkare kommer du aldrig att veta vad som kommer att hända i framtiden. En indikator eller indikation på vad som kan hända i framtiden är bara en möjlighet. Och även då kan det vara en avlägsen möjlighet i bästa fall, eftersom den indikatorn du använder - bra, det är bara ett fint sätt att titta på tidigare prisåtgärder. Så, oavsett strategi - de samma tråkiga begreppen risk, handel och penninghantering är av största vikt för näringsidkaren. Men efter det kan handlare fokusera på att få sannolikheterna på sin sida så mycket som möjligt genom analys, och det är här prisåtgärder verkligen kan lysa. För att, än en gång, det här är ett lsquocleanrsquo sätt att titta på tidigare priser, utan obfuscation av en matematisk formel som kan dölja whatrsquos hände under det senaste förflutna. Nedan följer fyra enkla sätt att handlare kan bli bättre på att läsa, reagera och analysera prisåtgärder. Met hod 1 - Primär åtgärd Primer Om yoursquove varit i DailyFX de senaste åren har du kanske stött på en tidigare artikel om prisåtgärder. Vi pratar om detta mycket på grund av alla ovan nämnda skäl, och helt enkelt - det fungerar. Inte att det fungerar för att berätta för framtiden, men det fungerar så att vi kan se det förflutna så effektivt och ärligt som möjligt. Metod 2: Gra de trenderna genom att fokusera på gungor En av de första pelarna i tekniska analyscentra på det gamla talet om lsquote trend är din friend. rsquo Och anledningen till detta går direkt tillbaka till en av de allra första sakerna vi rörde på i början av denna artikel: Framtiden är verkligen oförutsägbar. Men trenderna äger rum av skäl, rätt Kanske var det ett QE-meddelande eller en skuldkris - oavsett orsaken finns det trender som havets havsvatten existerar. Och precis som simmare i havet, säljs handlare bäst genom att gå med flödet. Om vi ​​ser på handel så pessimistiskt som vi kan, och vi antar att någon enskild handel är likvärdig med att vända ett mynt, så har vi 5050 chans att priset går upp eller ner, okej, om den fördelen fortsätter och vidare - Om vi ​​handlar i riktning mot denna förspänning står det att vi kan börja flytta våra chanser eller sannolikheter för framgång något bättre än en 5050 split. Kanske itrsquos liten, kanske så liten som 5149 till vår tjänst, eller 5248 - men logiken är densamma. Om det som hänt händer fortsätter jag kanske en bättre än rättvis chans till framgång. Om vi ​​lägger till stark styrning av pengar, har vi nu en hel strategi. Traders kan läsa och mäta trender med enbart prisåtgärder. Vi utökar på detta ämne i vår introduktion till prisåtgärd men vi kan helt enkelt titta på diagrammet för att påpeka trenden. Upptrender kommer ofta att markeras med högre höjder och lägre lågor. Samtidigt kommer nedtrenderna att se lägre och lägre höjder. Och det är i sig själva mycket kraftfullt. men den stora frågan du behöver ställa dig själv är om det är tillräckligt att bara lsquobuyrsquo när priserna har flyttat högre eller till lsquosellrsquo när priserna har flyttat lägre Svaret är en definitiv lsquono. rsquo Och anledningen är att, än en gång , vi vill försöka få bästa möjliga chanser att lyckas på marknaden med tanke på den information som är tillgänglig för oss, och för det kan vi gå vidare till nästa metod. Metod 3: Använd prisåtgärd för att framhäva värdefullt stöd och motstånd Den andra primära aspekten av teknisk analys är support och motstånd. och det här är ett annat budskap som prisstudien kan ge oss. Price Swings kan identifiera stöd och motstånd på marknaden Läsning av lsquoswingsrsquo på marknaden är ett enkelt sätt att börja göra detta. En swing kan helt enkelt klassificeras som en inflektionspunkt på marknaden. Vi diskuterade detta ämne i artikeln Price Action Swings och har lagt till en illustration nedan för att lyfta fram den här punkten. Gången på marknaden är den punkt där efterfrågan överträffade utbudet (i fallet med ett svagt lågt inställningsstöd), eller utbudet sprang över efterfrågan (skapar en sväng hög motstånd innan priserna flyttade lägre). Handlare kan använda dessa progressivt högre swing-highs och högre swing-lows för att definiera en up-trend. Vart och ett av dessa svänghöjder erbjuder en stödjande punkt som handlare kan se till att köpa i uppåtgående lsquocheaply. rsquo. Högre swing-lows definierar stöd i en uppåtgående trend. De kan också använda progressivt nedre nedgångar, och lägre höjder för att nämna en nedåtgående trend. Och naturligtvis blir var och en av dessa lägre lsquoswing-highsrsquo nivåer av motstånd som handlare kan använda. Nedre svänghöjder definierar motstånd i en nedåtgående trend Vi kan till och med rep i några ytterligare stöd - och motståndsstudier i ett försök att hitta riktigt viktiga nivåer. Psykologiska nivåer. till exempel kan vara ett bra sätt att peka ut gungor som kan ha lite större betydelse på marknaden. Fibonacci kan vara ett annat fantastiskt tillägg till prisåtgärder för att peka på nivåer som andra handlare kan titta på. När näringsidkare kan identifiera svängningar med stöd och motståndsböjningar, kan näringsidkare börja titta på att köpa upp trender billigt, vid eller nära stöd, medan handlare kan se att sälja expensivt när priserna är i eller nära motstånd. Som tar oss till den exakta posten av tradehellip Metod 4: Använd pris Åtgärdsformationer för att Trig ger in i positioner Efter att trenden har identifierats och efter att handlare har hittat stöd och motstånd via svängningar som visas på marknaden kan handlare börja börja leta efter formationer att bestämma när och hur man går in i positioner. Det finns en hel del av dessa där ute och wersquove talade om många sådana formationer under de senaste åren. Senast markerade vi fem av de vanligaste bearish reverseringsmönstren i artikeln, Trading Bearish Reversals. Ett Bearish Engulfing Mönster innan ett massivt drag neråt Och en favorit av prishandlare, kan stången erbjuda några utmärkta tillträdesmöjligheter. Jag vet att när jag lärde prisåtgärder kände mycket av det, åtminstone ursprungligen, mycket esoteriskt. Så, i vår ständiga strävan att ge bästa möjliga utbildning för våra handlare, erbjuder vi flera prisbaserade webbsidor varje vecka. Jag gör ett webinar på DailyFX e-veckan. Under det här webinariet ser Irsquoll på olika marknader för att visa hur handlare kan integrera denna typ av kunskap i en dynamisk miljö, och vidare - hur man strategiserar med och kring det. - Skrivet av James Stanley James finns på Twitter JStanleyFX För att gå med i James Stanleyrsquos distributionslista, vänligen klicka här. DailyFX ger Forex nyheter och teknisk analys om de trender som påverkar de globala valutamarknaden. Tråd: 100 Pris Åtgärd EA nej Indikatorer 100 Pris Åtgärd EA nej Indikatorer Jag vill att vi ska titta in på detta handelssystem, bygga på det och skriva en EA som kommer att handla par som använder det här systemet. Det kräver ingen indikator för att fatta sitt beslut, det är 100 prisberoende. Jag har testat det här systemet med 1 min tidsram för att få känslan av prisåtgärden och det fungerar ganska bra men vi behöver en EA för att få en bättre känsla. Villkor för expertrådgivare med MQL för MT4: För dessa villkor överväger vi paret EURJPY med en spridning av 4pips. Mer detaljer finns i parentes. Öppna alltid en kort och lång position till det aktuella priset (Hedging) med en 14pips stop loss. (Öppna två positioner baserat på det faktum att du inte kan förutsäga trendens trend) Om bara en av stoppavbrottet utlöses, flytta sedan stoppförlusten av den andra positionen till det aktuella priset. (Detta stänger ut en position och låter den andra fortsätta i sin riktning annars stänger de båda positionerna med en förlust av bara båda spridarna på 8pips. På en intervallmarknad fortsätter processen tills den börjar trenden i en riktning.) Och aktivera en 15pips-trailing stop. (Detta låser upp vinst så länge den riktningen upprätthålls) Öppna en ny säkrad position till det aktuella priset Om och endast Om båda stoppa förlusten av den tidigare säkrade positionen har utlösts. (Om endast en stoppförlust utlöses, låses bakstoppet tills den sista stoppförlusten utlöses för att avsluta handeln. En nyligen säkrad position öppnas automatiskt till det priset.) Storleken måste vara ett derivat av en marginal, vilket är 25 av nettoresultatet vid den tiden. Till exempel Om du har en 2000-balans i ditt standardkonto när den första säkrade positionen öppnas, kommer ett 0,5-tal (dvs 500-marginal) att användas kontinuerligt tills du ger en nettoresultat. Nästa delstorlek beräknas utifrån den nuvarande nettoresultatet. En spridningsövervakare bör konfigureras så att den inte öppnar positioner under större meddelanden, dvs när spridningen är större 5pips. EDITED Baserat på fler tankar måste jag göra en liten justering av sytem: Den säkrade positionen ska båda öppnas med 15pips-bakstopp vid första starten. Om endast en stoppförlust utlöses, låses det sista stoppet i den andra positionen till dess att den sista stoppförlusten utlöses och processen fortsätter. Om båda stoppförlusterna utlöses, lämnar den oss med -28pips förlust. Jag kommer verkligen uppskatta det om vi kan behandla utvecklingen av det här systemet med mycket tålamod och optimism eftersom min gudomål säger att vi kommer att slå något för att vi inte är för långt från målet. Om vi ​​måste använda en indikator för att göra en bättre inmatning så kan vi behöva. men vi måste utveckla det här begreppet med rätt inställning. Hoppas att få bidragsgivare här. Senast redigerad av tegasite 12-10-2007 kl. 03:35. Bli medlem Jan 2007 Inlägg 48 Jag kunde titta på det här för dig, men flytta stoppet på andra platsen till 14 när den första halvan av häcken slås, betyder att detta stopp nästan säkert kommer att träffas direkt även i en trend. Problemet är att varje pris tenderar att bli slagen flera gånger, även om det här är flera gånger på en minut, eftersom platsen går igenom detta pris. Nu är första gången ett parikulärt pris träffat (vilket matchar en av våra stopp), stoppet slår, stänger halva häcken och flyttar återstående halva stopp till aktuell pris. Detta pris kommer nästan säkert att bli omarbetat inom några sekunder och weve förlorade 8pips (spread) nästan everytime. Dessutom kan du inte flytta ett stopp till inom x pips av plats så Id måste koda det för att antingen flytta stoppet några pips tillbaka från plats eller vänta tills platsen är vid 20 innan du flyttar stoppet på andra hälften av häcken. Eventuella kommentarer idéer. Anslutningsdatum Aug 2007 Inlägg 50 Den ursprungliga säkringen har inget värde och medför en förlustgaranti. Om du öppnar en lång och en kort tillsammans med en SL på 14, när en sida blir stoppad, blir den andra sidan 14 (minus spridningen) i vinst. Om spridningen är 4, har du förlorat totalt 4 pips. Varför börja med Varför inte bara välja en tid för att börja Vänta tills priset rör 14 pips och öppna en position i den riktningen Vid det ögonblicket kommer du att vara exakt var du skulle ha haft öppnandet av spridningen. Du kommer att vara -4 pips med ett öppet läge i riktning mot den senaste 14 piprörelsen. Hela träningen är meningslös. Jag har tittat på dussintals av dessa säkringsmetoder och har aldrig sett en som ger någon mening om du spårar igenom och analyserar det. FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Jul 2007 Plats Perth, Western Australia Inlägg 1.220 Den ursprungliga häcken har inget värde och medför en förlustgaranti. Om du öppnar en lång och en kort tillsammans med en SL på 14, när en sida blir stoppad, blir den andra sidan 14 (minus spridningen) i vinst. Om spridningen är 4, har du förlorat totalt 4 pips. Varför börja med Varför inte bara välja en tid för att börja Vänta tills priset rör 14 pips och öppna en position i den riktningen Vid det ögonblicket kommer du att vara exakt var du skulle ha haft öppnandet av spridningen. Du kommer att vara -4 pips med ett öppet läge i riktning mot den senaste 14 piprörelsen. Hela träningen är meningslös. Jag har tittat på dussintals av dessa säkringsmetoder och har aldrig sett en som ger någon mening om du spårar igenom och analyserar det. Ja, från vad jag kan se det övergripande tillvägagångssättet är mer meningsfullt än att öppna en häck med garanterad förlust (låter som en mäklare dröm). Om du kommer att sträcka men längden av flytten i en riktning måste ge dig en anledning att tro att det kommer att fortsätta och löna sig. På grund av spridning och uppdrag måste detta arbeta mer än 50 av tiden bara för att bryta om inte din belöningsekvation naturligtvis är över 1R. Som alltid är jag intresserad av att se idéer utvecklade men kan inte se hur den här kan fungera, men ser fram emot att bli visad fel Ursprungligen postat av tonymand Ja, från vad jag kan se övergripande tillvägagångssätt är mer meningsfullt än att öppna en häck med garanterad förlust ( låter som en mäklare dröm). Om du kommer att sträcka men längden av flytten i en riktning måste ge dig en anledning att tro att det kommer att fortsätta och löna sig. På grund av spridning och uppdrag måste detta arbeta mer än 50 av tiden bara för att bryta om inte din belöningsekvation naturligtvis är över 1R. Som alltid är jag intresserad av att se idéer utvecklade men kan inte se hur den här kan fungera men ser fram emot att bli visad fel. På andra tanke var jag optimistisk. När en sida blir stoppad har du tappat 8 pips, inte 4. Med en spridning av 4 tar det bara en 10 pip-rörelse i pris för att träffa en -14 SL. Din lönsamma sida blir 6. Din förlorare -14. Du har förlorat totalt 8 pips. En strängle skulle vara mycket bättre. För tillfället utlöses du bara 4 pips. Nu har du en öppen riktning utan anledning att tro att priset fortsätter i samma riktning, som Tony påpekade. Grids, häckar och martingales är fördömelsen av nybörjare. Jag vet, för att jag har tappat pengar på dem alla. LOL Jag uppskattar verkligen ditt bidrag, observation och villighet att koda EA för detta system. Jag har gjort en liten ändring till systemet baserat på fler tankar. kolla in 1 av den här tråden. Jag kan få vad du pratar om när en tittar på fältet. priset oscillerar verkligen på en minut men jag tror att allt som kommer att ta hand om i det utgivna meddelandet. Jag kunde titta på detta för dig, men flytta stoppet på andra platsen till 14 när den första halvan av häcken slås kommer att innebära att detta stopp nästan säkert kommer att träffas direkt även i en trend. Problemet är att varje pris tenderar att bli slagen flera gånger, även om det här är flera gånger på en minut, eftersom platsen går igenom detta pris. Nu är första gången ett parikulärt pris träffat (vilket matchar en av våra stopp), stoppet slår, stänger halva häcken och flyttar återstående halva stopp till aktuell pris. Detta pris kommer nästan säkert att bli omarbetat inom några sekunder och weve förlorade 8pips (spread) nästan everytime. Dessutom kan du inte flytta ett stopp till inom x pips av plats så Id måste koda det för att antingen flytta stoppet några pips tillbaka från plats eller vänta tills platsen är vid 20 innan du flyttar stoppet på andra hälften av häcken. Eventuella kommentarer Idéer Kolla in sidan 1 i den här tråden där jag gjorde ett litet ändringsförslag till systemet för att ta hand om de korta kommenderna. Systemet är baserat på det faktum att du inte vet vilken riktning trenden kommer att gå och EA kommer att öppna handelarna (Hedged positions) automatiskt så att du inte behöver vänta någon gång eller någon särskild rörelse innan handel görs. Jag har tagit tid att analysera detta system med en tick-tick diagram tillbaka i tiden och har sett framgång men behöver en EA för att få en bättre känsla. Stanna bara med den här tråden och du kommer att se känslan på detta på ingen avlägsen tid. Den initiala säkringen har inget värde och medför en förlustgaranti. Om du öppnar en lång och en kort tillsammans med en SL på 14, när en sida blir stoppad, blir den andra sidan 14 (minus spridningen) i vinst. Om spridningen är 4, har du förlorat totalt 4 pips. Varför börja med Varför inte bara välja en tid för att börja Vänta tills priset rör 14 pips och öppna en position i den riktningen Vid det ögonblicket kommer du att vara exakt var du skulle ha haft öppnandet av spridningen. Du kommer att vara -4 pips med ett öppet läge i riktning mot den senaste 14 piprörelsen. Hela träningen är meningslös. Jag har tittat på dussintals av dessa säkringsmetoder och har aldrig sett en som ger någon mening om du spårar igenom och analyserar det. Tack för ditt bidrag, kolla sidan 1 i den här tråden för lite förändring på systemet. Jag har inga problem med straddle-metoden. Problemet är det här: Om du tillåter pris att flytta 14pips innan du gör en post i den riktningen där du placerar din stoppavbrott, kommer det att bli mindre än 4pips spridning (-8pips) Eftersom du inte kan garantera priset fortsätter du rörelsen i den riktningen På grund av sin initiala 14pips-rörelse måste du vara beredd på en förlust ändå (hur mycket förlust kommer detta att bli). Vi måste tänka ut ur lådan för att kunna komma till någonting, så jag behöver verkligen alla dina nödvändiga bidrag. Ursprungligen postat av tonymand Ja, från vad jag kan se sträng-tillvägagångssättet är mer meningsfullt än att öppna en häck med en garanterad förlust (låter som en mäklare dröm). Om du kommer att sträcka men längden av flytten i en riktning måste ge dig en anledning att tro att det kommer att fortsätta och löna sig. På grund av spridning och uppdrag måste detta arbeta mer än 50 av tiden bara för att bryta om inte din belöningsekvation naturligtvis är över 1R. Som alltid är jag intresserad av att se idéer utvecklade men kan inte se hur den här kan fungera, men ser fram emot att bli visad fel

No comments:

Post a Comment